شرایط بازگرداندن کالا
اگر در اثر حمل و نقل، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد
با توجه به بستهبندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از گزینه های ارسال به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و مسئول سایت تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده و انتخاب بیمه توسط خریدار در هنگام سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران میکند.
اگر مشتری از خرید خود منصرف شود
اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریعتر اطلاع داده شود.
اگر پس از دریافت کالا مشتری از خرید خود منصرف شود، حداکثر تا ۲۴ ساعت، باید انصراف خود را به صورت کتبی (ارسال تیکت یا ایمیل) به مسئول سایت اطلاع دهد.
انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به کالایی تعلق میگیرد که باز نشده باشد، قیمت آن تغییر نکرده باشد (با توجه به نوسانات شدید ارز)، هیچگونه دخل و تصرف، باز کردن بستهبندی اولیه، پلمب، برچسبها و حتی نایلون وکیوم و شیرینک، امکان مرجوع کردن را از بین خواهد برد حتی اگر از کالا استفاده نشده باشد.
با استناد به مورد بالا در این حالت، برگرداندن کالا پس از تایید مسئول سایت، تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا باز نشده باشد، در شرایط اولیه خود (پلمپ) باشد، از آن استفاده نشده باشد، و به همراه همه ملزومات و اقلام همراه آن، ارسال شود. همچنین اگر کالا به همراه هدیه فروخته شده باشد، بازگرداندن هدیه همراه آن نیز الزامی است. در صورت تغییر قیمت مابه التفاوت کاهش یا افزایش قیمت به عهده مشتری می باشد.
همچنین در صورت انصراف از خرید، ارسال کالا به عهده مشتری خواهد بود.
اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وبسایت مغایرت داشته باشد
وجود مغایرت یا کسری اقلام همراه کالا ، باید حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، به مسئول سایت از طریق تیکت یا ایمیل اطلاع داده شود.
اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمیتوان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وبسایت است.
در صورتی که امکان تشخیص مغایرت، بدون باز کردن بستهبندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بستهبندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.
در صورتی که امکان تشخیص مغایرت و کسری اقلام همراه تنها با باز کردن بستهبندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در جعبه اصلی خود بازگردانده شود.
برچسبزدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوشکردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد
اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا ۷ روز پس از دریافت کالا، از طریق ایمیل یا تیکت به مسئول سایت اطلاع داده شود.لازم است جعبه اصلی محصولات تا ۷ روز مهلت استفاده، نگهداری شود و از دور ریختن آن خودداری شود.
استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در جعبه اصلی خود بازگردانده شود.
برچسبزدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
این سرویس اشکالهای فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات تزئینی) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمیشود. استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، نصب و راهاندازی، تنظیمات، کاربرد غیرمعمول، نگهداری و استفادهی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا (قید شده در دفترچه راهنمای کالا) را شامل میشود.